כתיבת חזון ארגוני ועסקי
לכל ארגון – בין אם הוא גוף ציבורי ובין אם הוא גוף פרטי, חברה או עסק – יש החזון שלו. חזון ארגוני טוב בראש ובראשונה מגיש את מטרות הארגון הגשה צלולה, אלגנטית וזכירה. לשם כך עליו להיות מסודר, אנליטי במידה ובעיקר – מותיר רושם. חזון הוא מארג מילולי שבמיטבו נוסך השראה והנעה לפעולה.
חזון ארגוני טוב שם את מבטחו בעתיד. הוא מותח אופק ערכי, ניהולי והישגי, ומשום כך רוחו של החזון וכיוון הצבעתו לעולם מורים אל העתיד האופטימאלי ביותר בעיני מובילי הארגון בנקודת הזמן שבה נכתב. יש להדגיש כי ארגון חי ומתפתח מקפיד לבחון את החזון שלו לפחות אחת לכמה שנים לאור הישגיו ולאור השינויים שחלו בו ובסביבתו.
ביסודות אנו ניגשים לכתיבת החזון מתוך הנחה כי הוא החומר הגנטי של רוח הארגון, ליבַּת החיוּת שלו. משום כך אנו עמלים להכיר מלפני ולפנים את מהות הארגון, עברו ומורשתו, תפקידו ומטרותיו. לא אחת אנו בוחרים לבקר פיזית את מקום משכנו של הארגון בכדי לחוש בצורה בלתי-אמצעית את טביעות רגליו בעולם ולהכירו הכרה קולעת.
תהליך כתיבת החזון הארגוני יכול להימשך זמן רב, הכול בהתאם לרמת הגיבוש של מובילי הארגון ולנכונותם ליצור מסמך חזוני קולע, שלם ובלתי מתפשר.
מילות הנצחה: פנייה לאבלים
אבלים יקרים, אני משתתף בצערכם ומוסר את ניחומיי. מניסיוני, אני יודע כמה …
כתיבה לחתונות
בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות מבקשים להתחתן "בדרך שלהם".
כתיבת תוכן עסקי וארגוני
כל ארגון יש הזהות שלו, ביסודות אנחנו עוזרים לבירור הזהות.
כתיבת נאומים
בעת כתיבת נאום, אנו מבקשים להבין יחד עם הלקוח את ההקשר המלא.