כתיבה לחתונות

כתיבה לחתונות

בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות מבקשים להתחתן "בדרך שלהם". הפירושים ל"בדרך שלהם" רבים ויש להם השלכות רבות – החל ממקום החתונה, דרך עריכת טקס החופה וכלה באופי הקינוחים.

לנו אין ספק: חתונה טובה היא חתונה שנבראה בצֶלֶם בני הזוג, לפי אישיותם הייחודית. ולכן ביסודות אנו מציעים לעזור לכם ליצור במילים חתונה שתעביר בצורה המרגשת והאמיתית ביותר את מי שאתם ואת היופי המיוחד של אהבתכם. לשם כך אנו נפגשים אתכם, משוחחים, מכירים, ועל-ידי הקשבה פעילה, שאלות ודוגמאות, מקבלים תמונה מלאה ונכונה. מתוך כך אנו ניגשים למלאכה וכותבים יחד אתכם את יצירת הנישואים שלכם.

ביסודות אנו מציעים את הטווח המלא של כתיבה לחתונה, בין השאר:

  • ניסוח הזמנת החתונה
  • ברכות מיוחדות של החתן והכלה, לפני או אחרי החופה
  • כתיבת חופה או כתיבת טקס נישואין אלטרנטיבי
  • "הצהרות אהבה" קצרות של בני הזוג
  • כתיבת נאום של בני הזוג
כל אחת מן האופציות הללו היא הזדמנות להפיח את הרוח המיוחדת שלכם. בין אם זו הזמנה לחתונה – שבמשפט או שניים מזליפה אווירה ואופי, ובין אם זה נאום אחד מבני הזוג – שבזכותו יכולים בני הזוג להרטיט את מלוא אהבתם בלבבות המוזמנים. אנא זכרו: חתונה טובה היא חתונה שנבראה בצֶלֶם אישיותכם הייחודית. משום כך אנו סבורים כי הדרך העמוקה ביותר וממילא הכנה ביותר ליצור חתונה אותנטית התואמת את רוחו הייחודית של הזוג המתחתן – היא בראש ובראשונה בלב-ליבה של החתונה, כלומר בטקס הנישואים. זו הסיבה שאנו שמחים להציע שירות חלוצי: כתיבה יצירתית אישית ומותאמת של טקס נישואים אלטרנטיבי. אנו מציעים כתיבת טקס נישואים שכולו שלכם – או כטקס נוסף על הטקס הרבני, או כטקס הבא להחליף את הטקס הרבני, בהתאם לרצונכם. תהליך כתיבת טקס הנישואים הוא תהליך ממריץ-אהבה ומרגש שבו אנו יחד אתכם יוצרים טקס שלם, מא' ועד ת', טקס שבו אתם קובעים מה יהיה, מה ייעשה, מה ייאמר ועל-ידי מי. האפשרויות הן, למעשה, בלתי מוגבלות – הכול יכול להיות. ומשום כך עיקר העבודה שלנו היא הבירור המשותף שמתוכו אנו מגיעים למיצוי האופטימאלי של רצונותיכם וחלומותיכם. אנו יודעים כי בעזרת המילים ניתן לברוא את ברית הנישואים היפה, המרגשת והמקודשת ביותר. אתם מוזמנים בחום לעשות זאת יחד איתנו.

כתיבה אסטרטגית

גיבוש יצירות חכמות ורבות תנופה עבור אנשי מפתח, הובלה ומנהיגות, החל מנאומים וכלה בניסוח רב-תכליתי של מדיניות תיאורטית ומעשית.

כתיבה לעסקים וארגונים

מיתוג מילולי. כתיבה שיווקית טעונת השראה. בניית חזון. חתירה ליצירת מערך מבריק של כתיבת תוכן והעמדת העסק או הארגון על מלוא קומתו הייחודית.

כתיבה לאירועים מיוחדים

גיבוש יצירות חד-פעמיות עבור אירועים מיוחדים ויוצאי דופן. נאום של פעם בחיים; טקס נישואין בהתאמה אישית; יצירות אוטוביוגראפיות אמנותיות; מילות הנצחה, ועוד.

מאמרים נוספים

מילות הנצחה: פנייה לאבלים

אבלים יקרים, אני משתתף בצערכם ומוסר את ניחומיי. מניסיוני, אני יודע כמה …

כתיבת תוכן עסקי וארגוני

כל ארגון יש הזהות שלו, ביסודות אנחנו עוזרים לבירור הזהות.

כתיבת נאומים

בעת כתיבת נאום, אנו מבקשים להבין יחד עם הלקוח את ההקשר המלא.

כתיבת חזון ארגוני ועסקי

לכל ארגון – בין אם הוא גוף ציבורי ובין אם הוא גוף פרטי – יש החזון שלו.

ד”ר חן יסודות

יסודות היא בית לכתיבה מתקדמת. הוקמה על ידי חן יסודות (לשעבר קלינמן) – משורר, איש הגות, איש חקר המוח לשעבר, חוקר, מרצה ודוקטור לספרות – בכדי ליצור ארגון מוביל המתמחה ביצירת תכנים בעלי ערך מוסף יוצא דופן. יסודות שמה לה למטרה ליצור איכויות יחידניות ותכנים יוצרי שינוי ולהיות מרכז מוביל ומייעץ לכתיבת תוכן.