כתיבת תוכן עסקי וארגוני

כתיבת תוכן עסקי וארגוני

כמו לכל אדם – כך לכל ארגון יש הזהות הייחודית שלו, זהות שהדרך האפקטיבית והתקשורתית ביותר להציג אותה היא בעזרת מילים קולעות. ביסודות אנו מציעים את עזרתנו בבירור הזהות הייחודית של כל ארגון, בניסוחה ובהצגתה. אנו מציעים עבודת-יד שהיא טביעות האצבע של כל ארגון.

אנו מדגישים כי לא ניתן להפריד ולא כדאי להפריד בין הרוח של כל ארגון, קטן או גדול, לבין שיווקו ומיתוגו. לכן ביסודות אנו מציעים "קופירייטינג אמנותי", כלומר תמיכת איכות בעיצוב פניו הציבוריות של הארגון המציגה את זהותו החד-פעמית, את שירותיו ואת כוח המשיכה הייחודי שלו.

העמדה הייחודית של יסודות בכל הקשור לכתיבה שיווקית היא להביא את המבע השיווקי לרמה אמנותית של ממש. השוני האיכותי הוא שייצור את אפקט הבולטות המיוחל.

ב"כתיבת תוכן ארגוני" אנו כוללים כתיבת תוכן למוסדות ציבוריים ולגופים פרטיים, כתיבת תוכן עסקי, כתיבה שיווקית ועוד. טווח סוגי הארגונים שאיתם אנחנו עובדים איננו מוגבל. להפך – אנו מוצאים אתגר ועניין בכל הזדמנות: החל בעסקים פרטיים וחברות קטנות וגדולות – מחברות היי-טק וטכנולוגיה, דרך עסקי הקמעונות השונים ועד עסקים לאימון אישי והעצמה רוחנית. וכלה בגופים ציבוריים שונים – גופים עירוניים וממשלתיים, עמותות, מרכזים חינוכיים ולימודיים, מכוני מחקר ועוד.

כתיבה אסטרטגית

גיבוש יצירות חכמות ורבות תנופה עבור אנשי מפתח, הובלה ומנהיגות, החל מנאומים וכלה בניסוח רב-תכליתי של מדיניות תיאורטית ומעשית.

כתיבה לעסקים וארגונים

מיתוג מילולי. כתיבה שיווקית טעונת השראה. בניית חזון. חתירה ליצירת מערך מבריק של כתיבת תוכן והעמדת העסק או הארגון על מלוא קומתו הייחודית.

כתיבה לאירועים מיוחדים

גיבוש יצירות חד-פעמיות עבור אירועים מיוחדים ויוצאי דופן. נאום של פעם בחיים; טקס נישואין בהתאמה אישית; יצירות אוטוביוגראפיות אמנותיות; מילות הנצחה, ועוד.

מאמרים נוספים

מילות הנצחה: פנייה לאבלים

אבלים יקרים, אני משתתף בצערכם ומוסר את ניחומיי. מניסיוני, אני יודע כמה …

כתיבה לחתונות

בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות מבקשים להתחתן "בדרך שלהם".

כתיבת נאומים

בעת כתיבת נאום, אנו מבקשים להבין יחד עם הלקוח את ההקשר המלא.

כתיבת חזון ארגוני ועסקי

לכל ארגון – בין אם הוא גוף ציבורי ובין אם הוא גוף פרטי – יש החזון שלו.

ד”ר חן יסודות

יסודות היא בית לכתיבה מתקדמת. הוקמה על ידי חן יסודות (לשעבר קלינמן) – משורר, איש הגות, איש חקר המוח לשעבר, חוקר, מרצה ודוקטור לספרות – בכדי ליצור ארגון מוביל המתמחה ביצירת תכנים בעלי ערך מוסף יוצא דופן. יסודות שמה לה למטרה ליצור איכויות יחידניות ותכנים יוצרי שינוי ולהיות מרכז מוביל ומייעץ לכתיבת תוכן.